Secretaries Week with Siti Nurhaliza



secweek-big.jpg
Secretaries’ Week
Palace of the Golden Horsed presents Secretaries’ Week with Dato’ Siti Nurhaliza @ Le Marquee.

Date: Tuesday, 24th April 2007
Venue: Le Marquee, Palace of the Golden Horses
Dinner show: 8.00pm to 11.00pm

Ticket prices (per person): RM250++, RM350++, RM500++
*Book before 6th April 2007 to enjoy 10% Early Bird discount.

For reservations, please call: 03-8946 4911

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

4 Comments

  1. buleh sesape explain tak mcm mana buleh ada minggu setia usaha nih?…maksud aku..originality timbulnye minggu setiausaha ni sape punye idea..sejak bila ada…etc…just curious..

  2. nama minggu setiausaha kenapa tak buat tiap2 minggu.ooooo….setiap minggu setiausaha kena la ikut bos kalau bos berurusan diluar.begitu la gamaknya.untuk membalas budi kena la bos meraikan mereka ni yg setia menyimpan rahsia peribadi.

  3. entah la mereka ni memandai mandai pulak nak buat minggu setiausaha.tak bukan bos kena ugut la tu kalau tak rahsia bocorrr…….

  4. Minggu setiausaha ni dah lame di adakan. yg dah di setkan pada bulan april adalah bulan setiausaha. same jugak mcm celebration yg lain jugak. 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*